Flens Kommun

Avgiftshandläggare

Uppdaterad

Lotta Lennartsson, Avgiftshandläggning, svarar på frågor om de avgiftsbeslut jag har gjort och skickat ut (våra namn står på besluten, mitt eller Johannas), jag har hand om avgifter gällande trygghetslarm, hemtjänst, dagverksamhet, hembesök av hemsjukvården, förskrivning av inkontinenshjälpmedel, matlådor/leveranser. Vi gör underlag för fakturering gällande våra egna områden men oftast ska de frågorna till ekonomiavdelningen. Vid beställning av matlådor är det i nuläget Andreas Merkéll som har hand om det, det är inget jag kan göra. Jag kan se hur många matlådor som är inrapporterade inför faktureringen.

Johanna Eriksson, avgiftshandläggare, svarar på frågor gällande SÄBO, ersättning vid dubbelt boende (en som bor kvar hemma och en bor på SÄBO ), kan även svara på mitt område om jag inte är på plats (och tvärtom), korttidsboende, växelvård Johanna är även back up gällande bostadsanpassning.

Guide taggad med: avgiftshandläggare
warning Warning.